Thursday 18 September 2008

[Alex Florescu] Din livada

“Draga jurnalule,

Azi am jucat cu Bayern si am luat bataie cu 1-0. Mai bine ma faceam frate de sange si cu Uli Hoeness, poate o puneam de-un egal. Ai dracu’ aia de la organizare. Cica nu mai aveau Sangria. Ii dau afara si pe astia. Totusi prevad io ca luam zece puncte in grupa asta. Si Mitica mi-a zis ca si el crede ca putem mai mult de-atat. Nici nu mai trimit recuperatorii la Pitesti, la parintii lu’ Mutu, ca m-am inteles cu el sa nu ne dea gol si sa-i strice si fazele lu Gilardino, ala de joaca cu el in atac. Nu inteleg de ce Arthuro ala nu gaseste poarta. O sa ii amendez si pe aia care au montat portile, le-am zis sa le faca mai late. Semedo nu-mi mai place, ca a ratat cu poarta goala. Si cand te gandesti ca a mancat struguri la mine in loja. Si cred ca erau si pere acolo, ca am vazut ca si-a-ndesat si-n buzunar cateva. Si mai e si negru, pe deasupra. Si am luat si gol din faza fixa… o zi neagra. Daca zic ca ziua e neagra m-or face hahalerele astea de ziaristi rasist? Sa vedem daca au ei tupeu, ca ii zic lu var-miu sa-i faca de la brau in jos, ca el se pricepe la de-astea. Pai ce, m-am impacat degeaba cu el?

Si Lacatus parca a fost fricos in primele 20 de minute. Iar am scris degeaba unspele ala. Si acum am scris citet, asa cum imi ziceau astia prin club, ca cica nu se intelegea nimic. Dar nu e Ochii Rosii ala in echipa ca sa mai zici ca incurc io numele jucatorilor.

Ma jurnalule, ca acum ma si repet… chiar am io echipa de zero puncte in Liga? Trebuie sa ma implic io iar ca sa mearga treburile? Sa mai dau o raita pe la Athos, sa le mai las niste fonduri nerambursabile la preotii aia? Sa mai fac trei matanii?

Oi fi facut io bine ca i-am laudat pe CFR? Daca ma gandesc bine, ei ar trebui sa-mi multumeasca. A zis si Olaroiu ca daca nu bateam noi pe Kiev, CFR-ul nu ajungea sa joace cu Roma. Pai Paszkany ala nu merita sa-i laud io echipa, ca i-a laudat-o destul ala care a comentat meciul pe ProTV. E antistelist, asa mi-au zis mie cunoscutii. Pai Sponte asta doarme-n post? Nu cauta si el listele cu dusmanii mei? Cred ca asta de la ProTV i-a trimis si lu Muresan mesaje de felicitare in care zicea si vorbe urate de Steaua, ca mi-a zis un suporter de-al nostru deghizat in clujean ca i-a gasit telefoanele lu Iuliu de si le pierduse el pe Olimpico. Da am avut io ac de cojocul lu reporteru asta. Sa-l vad daca o mai avea tupeu el vreodata cat o trai sa care microfoane pe sub loja mea. I-am zis sa nu vina in Ghencea dupa ce se ia el de familia mea. I-am dat niste cotoare de pere-n cap… Am jucat si io pe laptopu meu Counter Strike si a-nceput sa-mi placa. Al dracu’ sa fiu de nu data viitoare i-l arunc pe Argaseala-n cap, sa simta. Si torn si smoala incinsa si apa clocotita, si dau drumu si la vipere, ca doar sunt un fel de Burebista sau Decebal si Steaua e Sarmisegetuza mea. Fac ce vreau io, da? Si daca vreau, arunc si cu cotoare. Si il chem si pe fina-miu sa dea cu pietre. Acu’ il sun.

Jurnalule, aici ma vad nevoit sa inchei, ca ma suna Borcea sa miorlaie ca pisica. Da lui ii e ciuda ca n-aude si el imnu’ Ligii. El sa fie sanatos, ca daca se duce-n Liga, tot noua trebuie sa ne multumeasca. Si, oricum, nici el, nici Paszkany si nici Muresan n-o sa-si faca frati de sange ca mine.

P.S.: am avut si gol anulat, da ma duc maine la “Nasu” sa ii zic sa faca presiuni la UEFA sa ne mai dea si noua arbitri ca in meciu’ cu Galata, de-a crapat Ali Sami Yenu’-n doua si Skibbe ala vorbea singur in vestiar. Si dup-aia ma duc si la “Nasu” Moraru, ca mai am niste suste si pe-acolo. Povestesc cum am calculat io ca un Pitagora traiectoria cotorului de para”.

No comments: