Monday 19 April 2010

[own.mtm] Şase!

 
La un moment dat parcă te saturi şi de omagii. Noi, fanii catalani am avut destule ultimii ani. Am citit nenumărate articole, editoriale... practic a fost un concurs - totodată o obligaţie a fiecărui ziarist - de a scrie despre Barcelona, deoarece e greu să ignori asemenea fotbal...

Aş prefera saturaţia asta să nu fie acum, înaintea meciului cu Xerez. Unul foarte important! Nu, nu pentru că ne-ar putea depăşi Realul în clasament în cazul unui eşec, ci pentru că acum e momentul să-i mulţumim celui mai de treabă puşti care nu mai e puşti de la club.
Omul deceniului în ceea ce mă priveşte, "cel care mă face să-mi fie ciudă că am 1.85 şi aş arăta disproporţionat purtând un tricou cu numele lui" - Xavier Hernandez Creus.

Acum câteva etape discutam cum el tocmai atinsese 195 de victorii în campionat şi ar putea obţine cea de-a 200-a pe Bernabeu, dacă Barca ar fi câştigat 4 din următoarele 5 meciuri.
Nu a fost aşa.
Barcelona a câştigat 5 din 5 meciuri şi singurul motiv pentru care Xavi nu a intrat pe Santiago Bernabeu un bicentenar în victorii a fost că nu a jucat în toate. Acum el are 199 şi cel mai probabil va fi aclamat pe Camp Nou sâmbătă pentru a 200-a.

Messi e un copil decent, care pare simţit şi jucăuş. Xavi are 30 de ani şi el e un "Messi care a trecut testul timpului", care a DEMONSTRAT că aşa este. Xavi este un om aclamat pe Santiago Bernabeu. Xavi face jocuri de cuvinte între "joga bonito" şi "joga buenito" de 10 ani fără să-şi piardă din creativitate. Xavi mă întristează de acum deoarece ştiu că nu-l voi mai avea peste 7 ani pe teren. Xavi e un fotbalist a cărui repetiţie agasantă a numelui în acest text (îmi) gâghilă plăcut urechile.

Ăsta e Xavi.
Iar noi îi mulţumim că ne face mândri a-i susţine clubul.

No comments: