Thursday 1 April 2010

[all] Arsenal - Barcelona 2-2



Fact of the Day: Champions League

“The odds are still massively in favour of Barcelona, according to stat magicians Infostrada Sports. In the 233 times that the first leg of a two-legged Champions League tie has finished 2-2, the away team has progressed 83.7% of the time.”
Source: BBC Sport

Anglofil:
Football, bloody hell! vorba lui Fergie.

Asta se intampla cand iti inchipui ca poti sa pasezi Barca la fel cum faci cu Stoke. Un pic de humble pie pentru Wenger, care a nesocotit un principiu tactic simplu: jocul deschis avantajeaza echipa mai tehnica. Ceea ce de obicei functioneaza in avantajul tunarilor, astazi s-a intors brutal de evident impotriva lor.

thereauristu pe 31.3.2010 la 10:44 pm:
asadar vor lispi in retur, fabregas, , gallas, van pesie, arshavin la care e posibil sa se mai adauge cativa dupa meciul cu wolves. nici nu stiu de cine sa-mi leg sperantele dupa ce am constatat ca barca e mult mai buna decat credeam. sau poate am prins noi o zi f proasta. in genral eu sunt f optimist dar de data asta imi e greu sa mai cred in calificare.

doctoracu pe 1.4.2010 la 6:04 am:
Este o vorba. Pestele se impute de la cap. Dupa mine, un amator in ale fotbalului, Wenger a pregatit dezastruos meciul. Sunt echipe modeste in Spania care s-au aparat mai bine in fata catalanilor decat Arsenal aseara.

Anglofil pe 1.4.2010 la 9:09 am:
Problema lui Walcott e ca nu citeste jocul, asta a remarcat multa lume in Anglia. Deciziile pe care le ia in anumite momente sunt ciudate. Intre jucatorul care a venit de la Southampton si cel de azi nu e aproape nici o diferenta, n-a progresat aproape deloc.
Are insa aceasta viteza electrizanta, iar in jocul modern, viteza e cea mai importanta calitate pe care poti s-o ai. Tocmai de asta el e perfect ca impact sub, dar are probleme cand incepe titular impotriva echipelor mari.



No comments: